Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE L - 2021

26280 Km
Zwart
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
ktm - 890-duke-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM 890 DUKE L
Bouwjaar 2021
26280 km
 

A2 / 35 kw op kenteken, staat op vol vermogen.


Nette 890 Duke L, oa voorzien van Arrow uitlaatdemper, Kuipruitje, Sw Motech valbescherming en Seatcover.

Bij aflevering voorzien van:
- Onderhoudsbeurt


Inclusief 3 maanden garantie.
(6, 12 of 24 maanden mogelijk, voorwaarden op onze website)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Arrow uitlaatdemper
- R&G korte kentekenplaathouder
- Bar-end spiegels
- SW Motech Valbescherming
- PowerParts Kuipruit
- Blue & Me
- Seatcover
- Tractioncontrol
- ABS

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion