Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2018

Garantie: Ja
17000 Km
ORANJE ZWART
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor is nieuwstaat met abs, quickshifter, rijmodi en korte kentekenplaathouder.
Referentienummer: 2911

  • Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
    Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl

     Wij leveren de motorfiets af met:
    - 12 maanden garantie
    - Servicebeurt en aflevercontrole
    (Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
    - 2 Sleutels
    - Garantie en service boekje
    - Tenaamstelling / vrijwaring
    - Gratis 10 dagen allrisk verzekering
    - Gratis Check einde garantie
    - Vandaag kopen is vandaag rijden
    Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
    Inbegrepen op Via Bovag.

    LET OP !!! WIJ GEVEN 500 EURO KORTING ZONDER INRUIL.

    OP ZOEK NAAR EEN LEUKE BAAN??? WIJ ZOEKEN NOG EEN VERKOPER. CHECK ONZE VACATURES.

    Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
    Financieringen, wij werken samen met Motordreams en Numotorrijden.
    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon   : 0332534425
    - Whatsapp: 0619000666
    - Email: info@doornekampmotorsport.nl




     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Doornekamp Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion