Nieuwsbrief:

KTM  450 EXC RACING - 2010

12595 Km
Oranje
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schitterende KTM supermotard....

Waauuw wat een fijne SM...

Alles werkt alles klopt aan deze machine

Spelingsvrije en goed verzorgde fiets.

Motor is door ons compleet nagezien en verzorgd.

Verkeerd in prachtige staat!!

Incl:

* Grote beurt
* Korte kentekenplaathouder
* Kleine knipperlichten
* Handkappen
* Contactslot
* RVS uitlaatdemper
* WP vering
* KTM oversized remschijf
* Beringer 6 zuiger remklauw
* Bar-end spiegels
* Enz...


Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie
Fabrikant: KTM
Bouwjaar: 2010
Cilinderinhoud: 450 1 cil. 4-takt
Kilometerstand: 12.000
Kleur: Zwart-wit-oranje
Afleverkosten/Garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
knipperlichten, andere, remmen, andere, Sportuitlaat, Valbescherming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion