Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2024

Garantie: Ja
1203 Km
BLUE
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Met de gloednieuwe 2024 KTM 390 DUKE wordt de wereld om je heen je eigen gymkhana. Deze middelzware krachtpatser brengt uitzonderlijke wendbaarheid, lichtgewicht rijgedrag en krachtige prestaties op straat en is klaar om elke bocht aan te gaan. Met de allernieuwste hulpmiddelen voor de rijder, een geheel nieuw frame, verstelbare vering en een agressieve nieuwe look, draagt ??de 2024 KTM 390 DUKE de kroon als het gaat om het uithakken van het asfalt.

Het gaat hier om onze ex-demo motor




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion