Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De 2025 KTM 300 EXC HARDENDURO is klaar om uit de racewagen te rollen en de startlijn van de proloog op te rijden. Op basis van de nu al legendarische KTM 300 EXC onderscheidt de HARDENDURO zich met een exclusief HARDENDURO onderdelenpakket. Hardcore-beschermingsonderdelen, pull-straps, CNC-bewerkte onderdelen - om nog maar te zwijgen van de volledig instelbare gesloten cartridgevorken - en een volstrekt unieke grafische kit maken dit tot het ultieme HARDENDURO-pakket voor het zwaarste offroadkampioenschap ter wereld. 2025 KTM 300 EXC HARDENDURO highlights zijn:

ORANJE GLANZEND FRAME
KTM HARDENDURO BAR PAD
FRAMEBESCHERMINGSSET FABRIEKSRACEN
FABRIEKS RACEZADEL
KAARTKEUZESCHAKELAAR
FABRIEKS WIELSET
WRAP-AROUND HANDBESCHERMERSET
RADIATOR VENTILATOR
ZWART GEANODISEERDE CNC-BEWERKTE KROONPLATEN
STEUNPLAAT
SEMI-ZWEVENDE REMSCHIJF VOORREM
REMSCHIJF BESCHERMING VOOR
MASSIEVE ACHTERREMSCHIJF
VEILIGHEIDSKABEL ACHTERREM
ORANJE SCHIJFBESCHERMER ACHTERREM
ORANJE SUPERSPROX STEALTH ACHTERTANDWIEL
BESCHERMING KOPPELINGSSLAVECILINDER
STEUNBANDEN
METZELER 6 DAYS EXTREME BANDEN




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion