|
Motor | 1-cilinder 4-takt ottomotor, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 72|49 |
Cilinder inhoud | 200 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Contactvrij aangestuurd volledig elektronisch ontstekingssysteem met digitale ontstekingsvertraging |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Koppeling in oliebad / mechanisch geactiveerd |
Versnellingsbak | 6-versnelling met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | 5/8 x 1/4” (520) keerring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 10,5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Buisframe van staalbuis, geëloxeerd |
Vering voor | WP Suspension 4357, veerweg 150 mm |
Vering achter | WP Suspension 4618 EM, veerweg 150 mm |
Remmen voor | Schijfrem met remklauw met dubbele zuiger, 300 mm remschijf |
Remmen achter | Schijfrem met remklauw met enkele zuiger, vlottend gelagerd, 230 mm remschijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 125 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | 200 Duke De herontdekking van de lichtheid – ofwel de 125 Duke voor volwassenen. Maximaal rijplezier, krachtige aandrijving en optimale inzetbaarheid dankzij pure motorfietstechnologie. Een vederlicht rijwielgedeelte met hoogwaardige componenten en uitmuntende remmen. Gegarandeerd dynamisch bochtenwerk, met een opmerkelijk pittige hoop vermogen van de verfijnde nieuwe viertakt-single. Met brandstofinjectie, zesversnellingsbak en een zeer bescheiden benzineverbruik. Maar wel een echte KTM! |