Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

KTM  1290 SUPER ADVENTURE R - 2019

Garantie: Ja
6770 Km
Oranje
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk

Te koop aangeboden door MotorJager:  ktm 1290 super adventure R uit 2019 met  slechts 6770 km. (We hebben ook nog een mooie 1290 S!)

De KTM 1290 Super Adventure R is een van de meest krachtige allroad motoren op de markt. Met zijn dikke V-twin motorblok, geavanceerde elektronica en robuuste offroad voorbereiding biedt deze motor zowel comfort als prestaties.

Deze motor is in uitzonderlijk nette staat en heeft met slechts 6.770 km gelopen. Hij is volledig klaar voor avontuur, zowel op als naast het asfalt. Dankzij de vele extra’s en zijn verzorgde staat is dit een motor die je niet wilt laten staan.

Standaard uitrusting:
- WP Xplor volledig instelbare vering
- Bosch MSC bochten-ABS 
- MTC (Traction Control) 
- Ride-by-wire
- Rijmodi: Street, Sport, Rain, Offroad
- TFT-kleurendisplay met bluetooth-connectiviteit
- Keyless ignition
- Cruise control
- Handkappen 
- 12V accessoire-aansluiting
- Offroad ABS & Offroad rijmodus

Fabrieksopties / software-unlocks:
- Quickshifter+ (up & down)
- Hill Hold Control (HHC)
- Motor Slip Regulation (MSR)
- KTM My Ride (voor navigatie/audio via bluetooth)
- TPMS (bandenspanningcontrole)
- Offroad pack (uitgebreide offroad-instellingen)
- Travel Pack (combi van Quickshifter+, HHC, MSR, My Ride)

Extra Accessoires:
- Originele zijkoffers
- Originele topkoffer 
- Verwarmde handvatten
- Verwarmd zadel ( voor & achter)
- Powerparts comfort zadel
- Akrapovič uitlaatsysteem optioneel
- Aluminium carterbescherming
- Mistlampen
- Valbeugels

Origineel Nederlands geleverde motor (géén import). De vorige twee eigenaren waren familie van elkaar en hebben de motor aangeschaft voor gebruik rondom vakantiehuis, wat er uiteindelijk nauwelijks van gekomen is. De motor is daardoor in uitzonderlijk nette staat gebleven.

Alle bijbehorende boekjes en sleutels zijn aanwezig, laatste onderhoud vorig jaar/2500km geleden.

Rijklaar meeneemprijs: €15.749,-
Optioneel: Akraprovic demper twv €1200
Optioneel: TomTom roder navigatie

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion