Nieuwsbrief:

KTM  125 DUKE - 2016

Garantie: Nee
12729 Km
.
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

KTM 125 Duke ABS


- Kenteken: 41-MH-BN
- Merk: KTM
- Model: Tour
- Tellerstand: 12729 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 125 cc
- Aantal cilinders: 1
- Motorcode: 901
- Vermogen: 11 kW / 15pk
- Ledig gewicht: 125 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- LED koplampen

Infotainment

- Smartphone integratie

Overige

- Anti Blokkeer Systeem


De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ‘s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto’s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ Ambt Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED koplampen, Smartphone integratie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion