Nieuwsbrief:

KTM  125 DUKE - 2016

Garantie: Nee
12729 Km
.
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
ktm - 125-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

KTM 125 Duke ABS


- Kenteken: 41-MH-BN
- Merk: KTM
- Model: Tour
- Tellerstand: 12729 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 125 cc
- Aantal cilinders: 1
- Motorcode: 901
- Vermogen: 11 kW / 15pk
- Ledig gewicht: 125 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- LED koplampen

Infotainment

- Smartphone integratie

Overige

- Anti Blokkeer Systeem


De getoonde prijs is inclusief het tenaamstellen van de motor en het vrijwaren van het inruilvoertuig. Wij hanteren geen afleveringskosten!

Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of via WhatsApp contact opnemen via 074-2569835.

Bezichtigen of het maken van een proefrit is uiteraard mogelijk, dit kan ook ‘s avonds of in het weekend.
Inruil is mogelijk, tevens kopen wij ook alle merken auto’s en motoren in.

Alle moeite is genomen om de informatie juist weer te geven, maar fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Cattier auto's en motoren
Hoffmeijerweg 18
7495 RZ Ambt Delden
+31742569835
michel.cattier@gmail.com
  • Wilt U een auto inruilen op een motorfiets, of juist andersom? Dat kan! Bij ons hebt u de unieke mogelijkheid om een combinatieruil te doen. Neem contact met ons op of kom langs bij F. Cattier, voor meer motorplezier.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED koplampen, Smartphone integratie




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Cattier autos en motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion