Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
|
Motor | Eencilinder, 4-Takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 58|47.2 |
Cilinder inhoud | 124.7 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Keihin PWK 36 S AG |
Ontsteking | Bosch EMS |
Vermogen | 15|11| |
Max. koppel | 12| |
Koppeling | Wet multi-disc clutch, mechanically actuated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,4 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalentrellis frame, poeder gecoat |
Vering voor | WP upside-down Ř 43 mm, veerweg 125 mm |
Vering achter | WP monoshock, veerweg 150 mm |
Remmen voor | Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
Remmen achter | Zwevende remklauw met enkele zuiger, remschijf |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 120/90-18 |
Wielbasis | 1340 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 139 |
Leverbare kleuren | White |
Beschrijving | De KTM 125 DUKE is misschien wel de instapmotor van het assortiment, maar hij is hier niet om games te spelen. Hij is gebouwd met dezelfde instelling als de grotere motoren - en dat is te zien. Het is geen belemmering voor deze stadsstrijder, compleet met led-koplamp en TFT-display. Deze 4-takt eencilinder heeft brandstofinjectie en een transmissie met 6 versnellingen voor toonaangevende prestaties met een laag brandstofverbruik, zodat u langer kunt rijden. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken