Nieuwsbrief:

KTM  1190 ADVENTURE R - 2015

Garantie: Ja
31500 Km
Oranje
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
ktm - 1190-adventure-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In absoluut perfecte staat verkerende 1190 Super Adventure R uit 2015
  • Door ons onderhouden
  • Banden (Dunlop Meridian) en kettingset slechts 2000KM oud!
  • Standaard voorzien van 4 Rijmodi, MTC, MSC en ABS incl Off-road stand en bandenspanning sensoren
  • Voorzien van Remus uitlaat, verhoogd smoke Puig windscherm, KTM handvatverwarming, aluminium Skid Plate, middenbok, TOMTOM aansluiting en navigatie beugel en origineel KTM zijkofferset
  • Zeer krachtige All-Road motor, met een vermogen van 147.5 PK en 125Nm aan koppel!
Kortom een zeer complete motor in nagenoeg nieuwstaat, zien is kopen, opstappen en rijden!
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion