Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Grootste collectie motorzadels van Nederland op voorraad. Zie www.bagsterstore.nl
- Wij leveren alle motoren met 10 dagen gratis verzekering.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | In-line four, four-stroke, Liquid cooled |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 899 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 141|102.9|10500 |
Max. koppel | 94.10|9000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 speed |
Verhouding | |
Overbrenging | Chain |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dual disc |
Remmen achter | Single disc |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 215 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: CAGIVA, HUSQVARNA |
 | t Zand, Noord-Holland |
 | 0224-591230 |
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken