Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R NINJA - 2008

Garantie: Nee
42280 Km
Lime Green
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
kawasaki - zx-10r-ninja
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KAWASAKI NINJA ZX-10R LIME GREEN

In deze advertentie mag ik u een Kawasaki ZX-10 R aanbieden. De motor heb ik na 4 jaar weer terug genomen van de vorige eigenaar. Deze heeft hem met veel liefde bereden en onderhouden. 

Deze Ninja is voorzien van veel extra's.

Akrapovic carbon uitlaatdemper met E-keur en incl. DB killer.
Akrapovic Cat. vervanger incl. bevestiging org. afdekcover.
Powercommander V incl. mapping.
KN luchtfilter.
Quickshifter Healtech.
Goodridge stalen remkabels.
Korte kentekenplaathouder.

Originele kawasaki seatcover. (dual seat + dual steps aanwezig)
Kellerman knipperlichten in de voorspiegels.

Motodynamic tail light.

Na een een uitgebreide check-up is het volgende vervangen.

Motul 5100 4T Synt. olie.
Oem Kawasaki oliefilter.
NGK Iridium bougies vervangen.
Luchtfilter geserviced.
Remolie voor en achter vervangen.
Remblokken achter vervangen door Brembo.
Nieuwe Bridgestone banden voor en achter.
Ketting en tandwielen nog in goede staat.


Heeft u nog vragen dan kunt mij bereiken via de whatsapp, mail of even bellen.

Met sportieve motor groet,

Jochem Westerhout




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JW SuperBikes
Ook van deze verkoper:
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.

Terug
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion