Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC SPARK
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden

The best just got better. De Z900 SE (Special Edition) zet het enorme succes van de Z900 voort
en tilt het beste totaalpakket in de naked bike klasse naar een hoger niveau met
hoogwaardige Brembo remcomponenten, Öhlins vering en een unieke kleurstelling.

Brembo Remmen
Het remsysteem van de Z900 SE bestaat uit hoogwaardige Brembo onderdelen. Het afremmen gebeurt nu via radiaal gemonteerde Brembo M4.32 remklauwen en ø300 mm grote Brembo remschijven. Samen met de radiale Nissin hoofdremcilinder en staal omvlochten remleidingen zorgt dit voor betere remprestaties en een preciezer gevoel in de remhendel.


KTRC (Kawasaki Traction Control)
KTRC (Kawasaki Traction Control)
Kawasaki’s geavanceerde Traction Control helpt tijdens sportief rijden en het rijden in slechtere omstandigheden. De hulpsystemen grijpen progressief in afhankelijk van de gekozen rij modus.


Evolutie van de Z Sugomi Styling
Evolutie van de Z Sugomi Styling
De kenmerkende Sugomi designelementen (aanvalshouding, laaggeplaatste kop en hoge staart) blijven onveranderd maar de Z900 SE is door zijn nieuwe design nog scherper dan voorheen.


TFT-kleurendisplay
TFT-kleurendisplay
De focus op de rijervaring is ook terug te vinden in de cockpit, waar voor een 10,9 cm groot multifunctioneel ultramodern TFT-kleurendisplay verschijnt met alle essentiële motorinformatie en e-mail/telefoon notificaties.


Volledige LED verlichting
Volledige LED verlichting
Nieuwe LED-koplampen, dagrijverlichting, kentekenplaatverlichting en richtingaanwijzers dragen bij aan de scherper styling van de Z900.


Geïntegreerde Rijmodi
Geïntegreerde Rijmodi
Geïntegreerde rijmodi, welke KTRC en Power Modes met elkaar linken, stellen rijders in staat om eenvoudig tractiecontrole en vermogensafgifte in te stellen voor een bepaalde rijsituatie. Rijders kunnen kiezen uit drie instellingen (Sport, Road, Rain) of een handmatige instelling (Rider). In de Rider modus kunnen de hulpsystemen onafhankelijk van elkaar ingesteld worden.


Smartphone Connectiviteit
Smartphone Connectiviteit
Een Bluetooth-chip in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met de motorfiets. Met de RIDEOLOGY-app zijn zo een aantal functies toegankelijk via een smartphone.


Power Modes
Power Modes
Een keuze uit de Full Power of Low Power modi stelt rijders in staat om de vermogensafgifte in te stellen op basis van hun voorkeur en de omstandigheden. De Low Power-modus beperkt het vermogen tot ongeveer 55% van het volle vermogen.


Unieke Handling
Unieke Handling
De nieuwe vering en Dunlop Sportmax Roadsport 2-banden brengen de fenomenale handling van de Z900 naar een compleet nieuw niveau.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion