Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 - 2023

23502 Km
Grijs
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
kawasaki - z650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Direct beschikbaar: Kawasaki Z650 uit 2023 met 23502km op de klok. Prijs is incl. BTW.

Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/lcC9xs-aHQI
Gear-indicator.
ABS & Tractioncontrol.
Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.
Fabrieksgarantie tot 15-03-2027.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van tevoren uw bankapp overschrijf dag limiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het dag limiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.


Technische gegevens 2023 Kawasaki Z650
Type motor        Vloeistofgekoelde, 4-takt paralleltwin, DOHC, 8 kleppen
Cilinderinhoud   649 cc
Boring x Slag      83 x 60 mm
Brandstofsysteem           Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen
Smering               Geforceerde smering, semi-dry sump
Maximum vermogen op 35kw begrenst (A2 rijbewijs).
Maximum vermogen als de begrenzing eraf is    68 PK (50,2 kW) / 8.000 tpm
Maximum koppel            64 Nm / 6.700 tpm
Transmissie        6 versnellingen
Koppeling            Natte multi-plaat koppeling
Remmen, voor  Semi-zwevende 300 mm remschijven. Dubbele zuiger remklauw
Remmen, achter              220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Vering, voor       41 mm telescopische voorvork
Vering, achter    Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning
Type frame         Stalen buizenframe
Veerweg V/A     125/130 mm
Voorband            Dunlop Sportmax Roadsport 2 120/70ZR17M/C (58W)
Achterband         Dunlop Sportmax Roadsport 2 160/60ZR17M/C (69W)
L x B x H              2055 x 765 x 1065 mm
Wielbasis            1410 mm
Zithoogte            790 mm
Brandstofcapaciteit        15 liter
Rijklaar gewicht                  188 kg

Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. We kunnen niet garanderen dat alle af fabriek geleverde opties nog aanwezig zijn. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. Indien er garantie is afgesproken zal dit op uw aankoopfactuur vermeld worden, eventuele uitsluitingen ook. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.


07.xx8e
 
Opties en Accessoires:
ABS, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion