Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z650 ABS - 2019

Garantie: Nee
21060 Km
Zwart/Groen
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
kawasaki - z650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek jij een leuke A2 motorfiets voor een betaalbare prijs? Wij hebben hier een nette Kawasaki Z 650 met leuke opties en in de goede kleurstelling. Van het bouwjaar 2019 en met 21000 kilometer aan ervaring kan deze Z 650 nog heel wat rondes voor plezier zorgen! Ook is deze voorzien van een paar mooie opties zoals: korte kentekenplaat houder, rem/koppelings hendels en een mooi Mivv uitlaatsysteem.

Kilometers: 21060 
Bouwjaar: 2019 
Opties: ABS, Mivv uitlaatsysteem, korte kentekenplaat houder, rem/koppelings hendels.

Deze Kawasaki Z 650 verkeerd zowel technisch als optisch goede staat. Motor word geleverd inclusief afleverbeurt! Bezorgen op locatie is mogelijk.


Enthousiast geworden van deze prachtige Z 650 maar zijn de financien nog niet toereikend? Geen probleem! Want bij ons kun je vrijblijvend een financiering aanvragen via NUmotorrijden.nl. Motorrijden wil je tenslotte NU en NIET pas morgen! Neem hiervoor contact met ons op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.

Wilt u meer informatie of de motor bezichtigen? 
Neem dan contact op met:

Job Veenstra
+31 (0) 619 683 808

Ferdinand Veenstra
+31 (0) 683 333 430

(Open op afspraak) 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Veenstra Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion