|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor met supercharger |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 40 mm met dubbele injectie |
Ontsteking | 6 versnellingen, dog-ring |
Vermogen | 200|147,1|9,500 |
Max. koppel | 137,3|9,500 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 3.077 (40/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal met achterbrug montageplaat |
Vering voor | 43 mm omgekeerde voorvork met uitgaande- en compressiedemping, instelbare veervoorspanning en top-uit veren, veerweg 120 mm |
Vering achter | Uni-Trak, BFRC lite shock, KECS controlled compressiedemping, uitgaande demping, instelbare voorspanning en top-uit veren, veerweg 139 mm |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende, 320 mm remschijven. Remklauw: Dubbel radiaal gemonteerd, tegenover liggend 4-zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Dubbele tegenover liggende zuigers |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | 1.480 |
Lengte | 2.135 |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1.260 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Graphite Green, Metallic Diablo Black, Emerald Blazed Green |
Beschrijving | Hét topmodel in de toonaangevende Z-range: de Z H2 SE. Deze Special Edition van Kawasaki’sspectaculaire supercharged naked lift de wegprestaties naar een nieuw niveau dankzijelektronisch gestuurde vering en een state-of-the-art remsysteem. Daarnaast valthet unieke, aansprekende Sugomi-design nog beter op dankzij een nieuwekleurstelling en aansprekende graphics. Een breed elektronica-pakket,volledige LED-verlichting en een multifunctioneelTFT-kleurendisplay met bluetooth connectiviteit maken dezeabsolute heerser van de super-naked-klasse helemaalaf.
|