Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z H2 - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC MATTE
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
kawasaki - z-h2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden

De populaire Kawasaki Z-range is al 50 jaar toonaangevend. Met de komst van de revolutionaire Supercharged Z H2, begint een nieuw tijdperk in de spectaculaire Z-historie. De innovatieve Z H2 heeft alle technologie en knowhow van Kawasaki Heavy Industries. Kawasaki moedigt alle fans van Hypernakeds aan klaar te zijn voor de toekomst. Bereid je voor op de meest radicale, technisch geavanceerde en krachtigste Z ooit; de Z H2. Hét nieuwe flagship model binnen
de uiterst succesvolle Z-range.

Ontworpen en gebouwd met beheersbaarheid als doel om zo optimaal het vermogen van 200 pk te kunnen ervaren. Traditioneel is een verhoging van de cilinderinhoud de eerste stap om meer vermogen te verkrijgen, maar dit verhoogt ook het gewicht waardoor de verdienste van het vermogen dat wordt gewonnen, afneemt. Met de Hypernaked Z H2 heeft de Supercharged motor dit geëlimineerd. De watergekoelde DOHC 998cc Supercharged 4-cilinder genereert een vermogen van 147Kw (200 pk) en is tegelijkertijd licht en compact. Hij produceert een overweldigende acceleratie die alleen te ervaren is op een Supercharged Kawasaki.

Kawasaki's Cruise Control systeem maakt het mogelijk om met een simpele druk op de knop een gewenste snelheid te behouden. Eenmaal geactiveerd, hoeft de rijder niet voortdurend gas te geven. Dit vermindert de belasting van de rechterhand bij het rijden van lange afstanden. De Elektronische Cruise Control is gemakkelijk te activeren vanaf de linker stuurhelft.Om het instrumentenpaneel te bedienen zonder uw hand van het handvat te halen, zijn de belangrijkste functies te bedienen via de schakelaars op de linker en rechter clusters op het ‘’fat bar’’ stuur, dat zowel sterk als comfortabel is

De Z H2 is uitgerust met een Bluetooth smartphone verbinding. Omdat het systeem toegankelijk is via Bluetooth-technologie is het niet nodig om kabels aan te sluiten, waardoor het gebruiksgemak aanzienlijk wordt verbeterd. Naast het bijhouden van motor-informatie en het uitlezen van ritgegevens, kunnen instellingen zoals de rijmodi op afstand worden aangepast met de speciale RIDEOLOGY app.

Alle verlichting zoals koplampen en achterlichten maar ook de richtingaanwijzers en kentekenplaatverlichting zijn uitgerust met LED-lampen. Het lage stroomverbruik en de hoge duurzaamheid verbeteren de onderhoudsvriendelijkheid en zorgen voor een hoge lichtopbrengst. De lichtspreiding van de koplampen draagt bij aan een uitstekend zichtbaarheid voor de omgeving, wat resulteert in een verhoogde veiligheid bij het rijden in omstandigheden met slechter zicht. De op het frame gemonteerde koplamp heeft ook invloed op de styling rond het voorkant en zorgt voor een innovatieve look die anders is dan de vorige Naked modellen.

De Z H2 streeft naar een eenvoudige bediening bij lage en hoge snelheden. Voor de voorremmen wordt gebruik gemaakt van Brembo M4.32 Monobloc remklauwen. Ze hebben een zeer stijve structuur uit één stuk, vervaardigd uit een gegoten aluminium blok. De radiale montage van de remklauw zorgt voor betere remprestaties.


Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion