Mooie Z750S met weinig kilometers.
Met 3 maanden garantie.
Horeon Motoren in Zwanenburg is een exclusief Kawasaki dealer, en onderhoud en repareert ook Honda, Yamaha, Suzuki en Triumph motoren
AL ONZE PRIJZEN ZIJN INCL.AFLEVERINGSKOSTEN
Wij zijn BOVAG en FOCWA lid.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn
Boring x slag
68,4|50,9
Cilinder inhoud
748
Comp. verhouding
11,3 : 1
Kleppen
4 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
Injectie ĝ38 mm x 4
Ontsteking
digitaal
Vermogen
110|81|11.000
Max. koppel
75|8.200
Koppeling
meervoudige natte platen koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
230
ABS
nee
Frame
Diamant, hoogwaardig staal
Vering voor
niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm
Vering achter
qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 126 mm
Remmen voor
dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, tweezuigerremklauwen
Remmen achter
enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw
Voorband
120/70 ZR 17
Achterband
180/55 ZR 17
Wielbasis
1.425
Lengte
2.080
Breedte
780
Hoogte
1.180
Zithoogte
805
Drooggewicht
199
Leverbare kleuren
Beschrijving
De Z 750 S is motorisch nagenoeg gelijk aan de Z 750 maar beschikt over een half top kuipje voor betere windbescherming en is daardoor iets zwaarder. Leverbare kleuren rood, zwart en blauw.
Dealerschappen:
KAWASAKI
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. You hate it or you love it, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.