Zo goed als nieuwe Kawasaki Z750 zwart
met slechts 11.000 km
Zo goed als nieuwe banden, remmen en schijven.
Mooie verlichting, mooi kuipje (zie foto's)
Rijdt natuurlijk super goed.
Grijp je kans.
BJ-Wheels voor mooie occasions en nieuwe CF-Moto.
+ Bij deze motor 10 dagen gratis verzekering via Zelfverzekerd Motorrijden!
+ Financiering mogelijk, ook deels en boetevrij vervroegd aflossen.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinder-in-lijn
Boring x slag
68.4|50.9
Cilinder inhoud
748
Comp. verhouding
11.3:1
Kleppen
DOHC, 16 kleppen
Brandstof toevoer
Brandstofinjectie: ø 32 mm x 4 (Keihin) met ovale hulpsmoorklep
Ontsteking
Digitaal
Vermogen
106|77.7|10500
Max. koppel
78|9300
Koppeling
Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2,571 (36/14)
Overbrenging
O-ring ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
18.5
Topsnelheid
230
ABS
optie
Frame
Ruggengraatframe, opgebouwd uit buizen, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm upside down voorvork, met instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning. Veeruitslag, voor
Vering achter
Bottom-link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper. Veeruitslag, achter
Remmen voor
Dubbele, semi-zwevende 300 mm wave-type remschijven
Remmen achter
Enkele schijf, 250 mm wave-type Enkele zuigerremklauw
Bruikbaar vermogen. Neem een lichtgewicht sportframe van een 600, stop daar een sterke 750 cm3 viercilinder-in-lijnmotor in en de zinnenprikkelende Z750 is het resultaat. U kunt het totale vermogen gebruiken en genieten van de stuurprestaties als de bochten op u afkomen. In veel opzichten heeft een 750 cm3 motor de perfecte capaciteit, meer vermogen dan een 600 en lichter dan een 1000. Ontdek wat het betekent: de Z750 op vol vermogen.
Wist u dat: In de motortaal "Expansieuitlaat" betekent: Uitlaatdemper voor tweetaktmotoren. Na een versmalling loopt de demper breed uit om vervolgens weer te
versmallen en in een (verstelbaar) pijpje uit te lopen. De uitlaatgassen expanderen eerst en worden vervolgens samengeperst waardoor er een drukgolf terug de cilinder in gaat. Tegendruk is bij een tweetakt motorfiets onontbeerlijk omdat de uitlaat onderdeel uitmaakt van het spoelsysteem. Een expansieuitlaat geeft een extra grote tegendruk, waardoor het motorvermogen toeneemt.