Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1000 SX - 2019

Garantie: Ja
47100 Km
Groen
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
kawasaki - z-1000-sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Kawasaki Z 1000 SX is een sportieve tourmotor. 
Van alle gemakken voorzien o.a. kofferset, handvatverwarming en zelf dashcam voor en achter. 
 
  • ABS
  • Rijmodi
  • Handvat verwarming
  • Puiq rem/kopll handel 
  • Korte kent. plaat houder
  • Kofferset 
  • Valdoppen
  • Dealeronderhouden
  • 6 mnd garatie 


  • We ruilen graag uw motor in!
    Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een kort mailtje of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel. 

    Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!

    *Gratis 10 dagen all-risk verzekering 
    *Geen afl kosten!
    *Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor

    *Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk 
    *Financiering voor zakelijk of prive mogelijk

    *Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling 
     

    Thalen Motortrading

    Einsteinstraat 1a
    7701 SB Dedemsvaart
    Tel: 0523-208396
    Whattsapp: 0523-208396
    Mail: info@thalenmotoren.nl
    website: www.thalenmotoren.nl
     

    Openingstijden:

    Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
    Dinsdag  t/m  Vrijdag van 9:00 tot 18:00
    Zaterdag van 9:00 tot 16:00
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Thalen Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion