Nieuwsbrief:

KAWASAKI  W 230 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLAUW
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
kawasaki - w-230
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het nieuwste lid van de W-familie laat je kennis maken met puur motorplezier. Met een karaktervolle, luchtgekoelde, ééncilinder en gestemde ‘’peashooter’’ uitlaat brengt de nieuwe W230 je met één druk op de knop terug naar de jaren ’60. Door z’n vriendelijk rijgedrag, ontspannen zithouding en laag rijklaargewicht kan iedereen kennismaken met dit originele icoon. Schitterende ontwerpdetails zoals de koelvinnen, dubbele schokdempers, spaakwielen en speciale badges tonen niet alleen respect voor het verleden maar ook de liefde voor details.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion