Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
We werken voor verkoop uitsluitend op afspraak voor bezichtiging Bodelier Custom Build is motorbeleving. Uw adres voor Top Occasions, een nieuwe motorfiets, scooters, service & onderhoud, accessoires.
Advertentieprijs = excl. onderhoudsbeurt en garantie
kosten.
Soms zijn internetprijzen afwijkend ivm geen inruil mogelijk.
Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk inruil alle merken/types mogelijk. Voor meer info bel: 06-51 63 19 04 .
Voor afspraak altijd bellen !!!.om teleurstelling te voorkomen.
Opties en Accessoires: ABS, Bagagerek, Sissybar, valbeugels, Zadeltassen
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel-twin |
Boring x slag | 83,0|60,0 |
Cilinder inhoud | 649 |
Comp. verhouding | 10.8:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x φ38 mm, met hulpgaskleppen |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 61|45,0|7,500 |
Max. koppel | 63,0|6,600 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Perimeter, hoogsterktestaal |
Vering voor | Telescopische voorvork, φ41 mm |
Vering achter | Schuingeplaatste monoschokdemper met stelknop voor veervoorspanning |
Remmen voor | Enkele 300 mm-schijf. Remklauw: dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm-wave-schijf. Remklauw: enkele zuiger |
Voorband | 120/70R18M/C 59H |
Achterband | 160/60R17M/C 69H |
Wielbasis | 1,575 |
Lengte | 2,310 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1.100 |
Zithoogte | 705 |
Drooggewicht | 229 |
Leverbare kleuren | Pearl Lava Orange, Metallic Flat Spark Black |
Beschrijving | Met de Vulcan S scoorde Kawasaki een regelrechte hit. Eindelijk een écht nieuw Cruiser concept met een krachtig staand 650cc tweecilinder blok, een volkomen eigen gezicht en de beste handling in zijn klasse.
En alsof dat nog niet onderscheidend genoeg was introduceerde Kawasaki ook nog eens een unieke lijn Ergo-fit accessoires voor de Vulcan S, waardoor werkelijk iedereen een perfecte rijpositie op deze Urban Hero kan vinden.
|
Loek Bodelier is al meer dan 30 jaar betrokken bij motoren. Na zijn race carrière heeft hij zich toegelegd op de handel in motoren. Zijn passie is dan ook motoren en motoren, de motoren die worden zijn dan ook door hem gecontroleerd en verkoop gereed gemaakt.
Wij heten u dan ook van harte welkom in de motorzaak voor een persoonlijk advies voor u als motorliefhebber. Wij staan u bij, bij het adviseren van de juiste aankoop van uw motoren. Verder staan we klaar voor onderhoud en of reparatie .
| Udenhout, Noord-Brabant |
| 06-51631904 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken