Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC TOURER - 2012

Garantie: Ja
35546 Km
ZWART
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Zeer mooie complete Vulcan 1700
Classic Tourer

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, BAT WING, Brandstof injectie, Cobra uitlaat, Corbin zadel, Driver backrest, Gear indicator, Hak/teen schakelen, Highwaysteps, Kofferset, Sissybar, Topkoffer, Treeplanken, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion