Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 ABS - 2017

Garantie: Ja
20600 Km
Grijs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
kawasaki - versys-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Versys 650 ABS matgrijs metallic. Deze Kawasaki is optisch helemaal in perfecte staat met originele lak. Ook technisch is de motor perfect onderhouden. De motor heeft slechts 20500 km gereden. Alle sleutels zijn aanwezig. Deze motor is optisch en technisch echt in nieuwstaat.Extra: Spaakwielen, ABS,Topkoffer, Handkappen, Handvatverwarming, Undertail . Een uitgebreide proefrit/bezichtiging is altijd mogelijk. 

De Kawasaki Versys 650 is een middengewicht motorfiets . Hij leent designelementen van dual-sport motoren , standaard motoren , adventure tourers en sportmotoren ; hij deelt kenmerken van alle motoren, maar past niet netjes in een van die categorieën. De naam Versys is een samentrekking van de woorden veelzijdig en systeem. Hij werd door Kawasaki op de Europese en Canadese markt geïntroduceerd als een model uit 2007 en op de Amerikaanse markt in 2008. Een versie die aan de emissienormen van Californië voldeed, werd in 2009 uitgebracht. In 2010 werd een nieuwe styling toegepast op de koplamp en kuipen en werden er verschillende functionele wijzigingen doorgevoerd, waaronder grotere spiegels en verbeterde rubberen motorbevestigingen. In 2015 werd een nieuw model geïntroduceerd met een nieuwe kuipstijl die de oudere, gestapelde koplampen verruilde voor de meer conventionele dubbele koplampstijl die veel voorkomt op sportmotoren. 
  • Belt u gerust voor informatie of kom langs.
    De koffie staat klaar. Neem ook eens een kijkje in onze webshop!
    Vanaf 50,- gratis verzending én gratis retour,in onze showroom en webshop vindt u veel en voordelige motorkleding, helmen en laarzen.


    In onze winkel hebben wij veel voorraad motorkleding, helmen en laarzen. Kijk ook eens in onze outlet! 
    Bij ons kunt u ook terecht voor goede gebruikte motoren, voortdurend nieuw aanbod. Ook inkoop,bemiddeling of inruil.
    Verkoop van top merken zoals Aprilia, Benelli, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Ktm, Suzuki, Triumph, Yamaha.

    Openingstijden:
    Maandag: 12:00 - 17.30
    Dinsdag: Op afspraak
    Woensdag: 12:00 - 17.30
    Donderdag: 12:00 - 17.30
    Vrijdag: 12:00 - 17.30
    Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
    Zondag: 12:00 - 17:00 uur 

    Buiten deze tijden zijn wij op afspraak geopend, dus belt u gerust.
    Groot aanbod van helmen en kleding en alleen A- merken:
    Revit, Dainese, Segura, Grand Canyon, Sidi, Berik, Arlen Ness, TCX, Shark, Shoei,Caberg, Shark, Shuomy, HJC, Scorpion, Agv, Modeka, Richa, Stylmartin, JHS, Held, Rusty Stitches, Forcefield, Shiro, Premier, F-Lite.

    Motorcentrum Friesland/MotorKledingVoordeel
    De iisbaan 7
    Wommels
    0515-423060 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Friesland
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion