|
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel-twin |
Boring x slag | 83.0|60.0 |
Cilinder inhoud | 650 |
Comp. verhouding | 10.8 : 1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Injectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 69|51.0|8500 |
Max. koppel | 64.0|7000 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant-buizenframe van hoogsterktestaal, met motorblok als dragend deel |
Vering voor | 41 mm upside-downvork met instelbare uitgaande demping (rechts) en veervoorspanning (links) |
Vering achter | Schuingeplaatste monoschokdemper met stelknop voor veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm-wave-schijven. Remklauw: dubbele twee zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm-wave-schijf. Remklauw: enkele zuiger |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1415 |
Lengte | 2165 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1400 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 216 |
Leverbare kleuren | Pearl Stardust White - Metallic Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray - Metallic Spark Black / Candy Matte Orange - Metallic Spark Black |
Beschrijving | Hij laat zich niet zomaar in een hokje stoppen. De Versys 650 is meer dan de som van zijn delen: Met zijn lange veerwegen, sportieve 17-inch-wielen, een slanke, rechte zitpositie en de op veel punch in het lage- en middentoerengebied gemaakte paralleltwin is hij een sportmotor, stadsmotor en een machtig wapen voor het bestormen van bergwegen in één! |