|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 77|56 |
Cilinder inhoud | 1043 |
Comp. verhouding | 10.3:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ĝ38 mm x 4 (Keihin) met ovale gaskleppen |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 120|88,2|9000 |
Max. koppel | 102|7500 |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.692 (35/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel buis frame, aluminium |
Vering voor | 43 mm omgekeerde voorvork met KECS gecontroleerde uitgaande demping en elektronisch instelbare veervoorspanning |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak, BFRC lite shock, KECS gecontroleerde uitgaande demping en elektronisch instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semi-zwevende 310 mm remschijven. Remklauw: Dubbel tegenover liggend 4-zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR 17 M/C (73W) |
Wielbasis | 1.520 |
Lengte | 2.270 |
Breedte | 950 |
Hoogte | 1.490 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Emerald Blazed Green / Metallic Diablo Black, Metallic Matte Sovereign Red/Metallic Flat Spark Black |
Beschrijving | De Versys 1000 is met zijn sportieve viercilinder krachtbron en sublieme rijwielgedeelte al jaren de koning van het Adventure Sport segment. Voor 2019 is deze alleskunner radicaal vernieuwd en voorzien van vele moderne features zoals rondom LED verlichting, Cruise Control en Cornering Management functie. Daarbovenop introduceert Kawasaki een ongekend complete Versys 1000 SE versie met KECS elektronische vering, LED Cornering lights, een Dual-direction Quickshifter en een TFT Display met Smartphone connectiviteit! |