Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE GRAND TOURER - 2024

Garantie: Nee
10776 Km
Zwart-grijs-groen
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige en complete Versys 1000 SE Grand Tourer. ABS, traction control , 12V aansluiting, verwarmbare handvatten, boordcomputer, handkappen, elektrisch verstelbare vering, cruise control, comfortzadel, middenbok, LED verlichting, LED mistlampen, Osco ketting smeersysteem en een 3 delige kofferset.
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Alarmsysteem áf fabriek [ klasse MII ], Anti Blokkeer Systeem [ABS], Binnentassen, Boordcomputer, Cruise control, Elektrisch instelbare vering, Handkappen, Handvat verwarming, Immobilizer, LED koplamp, LED mistlampen, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Middenbok, Navigatievoorbereiding, Nederlands geleverde motorfiets, Onderhoudshistorie volledig aanwezig, Special Edition, TCS, Traction control, Valbeveiliging, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion