|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ø 47 mm met dubbele injectie |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 203|149,3|13,200 |
Max. koppel | 114,9|11,200 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, cassette |
Verhouding | 2.600 (39/15) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbele ligger frame, gegoten aluminium |
Vering voor | φ43 mm upside-down Balance Free-voorvork met externe compressiekamer, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveren |
Vering achter | Horizontale Back-link met BFRC lite gasgevulde schokdemper, piggybackreservoir, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveer |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 330mm Brembo remschijven. Dubbele radiaal gemonteerde, Brembo M50 monobloc, vierzuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele 220mm-schijf. Enkelzuiger remklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | 1,440 |
Lengte | 2,085 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1,145 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Lime Green/EbonY |
Beschrijving | De Ninja ZX-10R is het resultaat van Kawasaki’s voortdurende streven naar de perfectesuperbike. De meest recente toevoeging aan de legendarische Ninja familie is ontworpenin samenwerking met het Kawasaki Racing Team. Door gerichte upgrades aan het frameen swingarm, de geïntegreerde winglets en nieuwe stroomlijn met uniekestyling is de ZX-10R stabieler en gemakkelijker snel te rijden.Standaard uitgerust met hoogwaardige Showa vering, Bremboremsysteem, Up/Down Quick Shifter, 4.3’’ TFT display metsmartphone connectviteit, Cruise Control en veelmeer. |