|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor met supercharger |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ĝ 40 mm met dubbele injectie |
Ontsteking | 6 versnellingen, dog-ring |
Vermogen | 200|147,1|9,500 |
Max. koppel | 137,3|9,500 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 3.077 (40/13) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal met achterbrug montageplaat |
Vering voor | 43 mm omgekeerde voorvork met uitgaande- en compressiedemping, instelbare veervoorspanning en top-uit veren, veerweg 120 mm |
Vering achter | Uni-Trak, BFRC lite shock, KECS controlled compressiedemping, uitgaande demping, instelbare voorspanning en top-uit veren, veerweg 139 mm |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende, 320 mm remschijven. Remklauw: Dubbel radiaal gemonteerd, tegenover liggend 4-zuigers |
Remmen achter | Enkele 250 mm remschijf. Dubbele tegenover liggende zuigers |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | 1.480 |
Lengte | 2.135 |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1.260 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Emerald Blazed Green, Metallic Diablo Black, Metallic Graphite Gray |
Beschrijving | De nieuwe Kawasaki Ninja H2 SX SE is de meest geavanceerde Sports Tourer ooit. De ultiemecombinatie van technologie, waanzinnige Supercharged prestaties en rijcomfort. Als eerste Japanse motorfiets ooit is de H2 SX SE voorzien van een ARAS radarsysteem met adaptieve cruise control en dodehoekdetectie. Geïntegreerd in het nieuwe TFT-kleurendisplay is Kawasaki SPIN infotainmentsysteem waarmeeeen veelvoud aan apps op het scherm getoond kunnen worden |