Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 7 HYBRID - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC BRIGHT
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
kawasaki - ninja-7-hybrid
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden

De Ninja 7 Hybrid is ‘s wereld eerste* hybride** motorfiets. Dit revolutionaire nieuwe model weet de voordelen van een conventionele verbrandingsmotor en elektrische tractiemotor naadloos te combineren. Met drie verschillende rijmodi (waaronder een volledige EV-modus) die elk een geheel eigen karakter hebben, acceleratie uit stilstand op het niveau van een sportieve 1000cc en een verbruik
vergelijkbaar met een 250cc motorfiets is de Ninja 7 Hybrid een
echte Game Changer.

Naast het verhogen van het totale vermogen, kan de Ninja 7 Hybrid met ingeschakelde e-boost de acceleratie van een sportieve 1000cc evenaren of zelfs overtreffen

Met een compacte tractiemotor gemonteerd achter de cilinderbank van de volledige nieuwe 451cc Parallel Twin verbrandingsmotor, is deze hybride krachtbron de eerste in zijn soort in een motorfiets. De verbrandingsmotor en de elektrische tractiemotor vullen elkaar aan voor een uniek karakter met veel koppel in het lage en middelhoge toerengebied. Het maximale koppel is al vanaf 2.800 tpm beschikbaar.

In EV-modus rijdt de Ninja 7 Hybrid emissievrij. Deze modus kan ook nuttig zijn in bepaalde situaties waar stil rijden gewenst is, zoals in woonwijken, drukke stadscentra en parkeergarages.



Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion