Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Maak een statement met de nieuwe Ninja 500. Uitgerust met een compleet nieuwe 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.
De Kawasaki Ninja 500 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Lime Green / Ebony / Pearl Blizzard White
- Passion Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Dark Gray
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 70|58.6 |
Cilinder inhoud | 451 |
Comp. verhouding | 11,3:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 2 x Ø 32 mm |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 45|33.4| |
Max. koppel | 42|8 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.929 (41/14) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
Vering achter | Bottom-Link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper en instelbare voorspanning |
Remmen voor | Enkele 310 mm remschijf. Remklauw: Enkel gebalanceerde activering dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Voorband | 110/70R17 M/C 54H |
Achterband | 150/60R17 M/C 66H |
Wielbasis | 1375 |
Lengte | 1995 |
Breedte | 730 |
Hoogte | 1120 |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: AGM, HONDA, KAWASAKI, KYMCO, PEUGEOT, SUZUKI, SYM, YAMAHA |
Motorstore Uithoorn is hét dealer totaal bedrijf voor jouw nieuwe en gebruikte motorfiets.
Door een zeer ruime voorraad aan motorfietsen, motorscooters, onderdelen en accessoires kunnen wij jou van alle services voorzien.
Met een ruime gespecialiseerde werkplaats met geschoolde monteurs is geen reparatie ons te gek!
 | Uithoorn, Noord-Holland |
 | 0297-540163 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken