Een motor met het beste uit 2 werelden; sportief genoeg om je heerlijk uit te kunnen leven en comfortabel genoeg om datzelfde te doen in een toeristisch tempo met een duopassagier en koffer voor je bagage. Tevens heeft de motor cruise controle, een quickshifter, geïntergreerde rijmodi en een TFT display.
Deze complete motor in de kleuren Metallic Graphite Gray/Metallic Diablo Black heeft als extra's het Tourer pakket:
?? tankpad
?? handvatverwarming
?? GPS beugel
?? groot windscherm
?? SW Motech valblokken
?? Scorpion Red Power uitlaat
?? onopvallende koffermontage voor 2x 28ltr mono key koffers
Kortom een sportieve toermotor met vele extra's!
Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.
Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!
Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl
www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki Center
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor
Boring x slag
77|56
Cilinder inhoud
1,043
Comp. verhouding
11,8:1
Kleppen
DOHC, 16 kleppen
Brandstof toevoer
Brandstofinjectie: 4 x Ø 38 mm met ovalen hulpsmoorkleppen
Ontsteking
Vermogen
142|104,5|10,000
Max. koppel
111|7,300
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.600 (39/15)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
19
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Dubbel buis frame, aluminium
Vering voor
41 mm omgekeerde voorvork met traploze compressie, uitgaande demping en instelbaare veervoorspanning, veerweg 120 mm
Vering achter
Horizontale back-link, gasgevuld, met traploze uitgaande demping en op afstand instelbare veervoorspanning, veerweg 144 mm
Emerald Blazed Green / Metallic Matte Graphite Gray, Metallic Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray, Stormcloud Blue / Metallic Matte Carbon Grey
Beschrijving
De nieuwe Ninja 1000SX is de vierde generatie van de grondlegger van het moderne Sport Touringsegment. Naast alle motorische vernieuwingen en de dynamischere styling biedt de Ninja1000SX voor 2020 meer comfort, cruise control, quickshifter, geïntegreerde rijmodien een TFT display. Sport en Touring; de 2020 Ninja 1000SX is met recht eensportieve machine en reismotor in één.
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan.
In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen.
In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.