|
Motor | Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 77|53,6 |
Cilinder inhoud | 249 |
Comp. verhouding | 13.4:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 1 x 43 mm (Keihin) met dubbele injectie |
Ontsteking | Digitaal DC-CDI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.142 (30/14) |
Overbrenging | Ketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 6,4 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Perimeter frame, aluminium |
Vering voor | 48 mm omgekeerde telecopische Separate Function (SFF) voorvork type 2. Compressiedemping: 22-voudig. Uitgaande demping: 20-voudig. Veervoorspanning: 40-voudig |
Vering achter | Nieuwe Uni-Trak. Compressiedemping: 19-voudig (lage snelheid), 4-voudig (hoge snelheid). Uitveerdemping: 22-voudig. Veervoorspanning: volledig instelbaar |
Remmen voor | Enkele semi zwevende 270 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 240 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 80/100-21 51M |
Achterband | 100/90-19 57M |
Wielbasis | 1.478 |
Lengte | 2.172 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1.270 |
Zithoogte | 945 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Lime Green |
Beschrijving | De nieuwe KX250 is de beproefde kampioenschapsmachine die is gemaakt zodat jij de volgendekampioen kunt zijn. Voor 2023 is hij onder andere voorzien van een nog krachtigere 249ccviertaktmotor met verbeterd in- en uitlaattraject, langere eerste versnelling ennieuwe veerinstellingen. Een bredere achterband met nieuw profiel zorgt voor meer tractie zodat je het toegenomen vermogen optimaal kuntbenutten. Met de meeste motocrosstitels van alle fabrikantenweet Kawasaki al meer dan 40 jaar wat ervoor nodig is omte winnen. |