Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
WIT METALLIC
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Lengte: 221 cm

Geworteld in de geschiedenis als een van de beste motorfietsen ooit gemaakt, is de 101 Scout special gebouwd om de beste presterende Scout te zijn die we ooit hebben aangeboden. Als het gaat capaciteiten en stijl, legt de 101 scout de lat opnieuw hoger voor de Amerikaanse V-Twin-cruisers.


ABS, rijmodi, USB-laad-/data-aansluiting, cruise control, traction control, sleutelloos starten.

Led-koplamp, achter-/remlicht, richtingaanwijzers, kentekenplaatverlichting en controlelampjes.

Snelheidsmeter, toerenteller, kilometerteller, brandstofmeter, kompas, buitentemperatuurmeter, indicator ingeschakelde versnelling.

Infotainment
LIMITED +TECH UITVOERING : 4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®. Motorfietsen van modeljaar 2024 worden geleverd met een extra 1-jarige proefperiode van Ride Command+ (na dat jaar beschikbaar op betaalde abonnementsbasis) met functies als voertuigconditie, accountsynchronisatie en intuïtief zoeken naar bestemmingen. Touchscreen inclusief realtime klok; buitentemperatuur; rijrichting; weergave van audio-informatie; navigatiesysteem met kaartweergave; Bluetooth-status van telefoon en headset; voertuigstatus (spanning, draaiuren motor, olie verversen); voertuiginformatie (snelheid, actieradius, toerental, ingeschakelde versnelling); gegevens actuele rit (afstand, rijtijd, stoptijd, hoogte, hoogteverschillen); dagtellers; rijmodusselectie; helderheid van het scherm; uitlezen van storingscodes van het voertuig.


Fiscaal voordeel met uw Indian Motorcycle.

Ondernemers opgelet!
Wist u dat het voordelig kan zijn om een Indian Motorcycle zakelijk te rijden? Dit geldt zowel voor zzp'ers als ondernemers met een eenmanszaak of BV.
• BTW en andere kosten zijn aftrekbaar
• Bij zakelijke financiering is de rente aftrekbaar
• Lage bijtelling en geen kilometeradministratie verplichting
• Fiscaal voordeel op alle nieuwe modellen en occasions
Vraag aan uw accountant of het fiscaal voordelig is als u voor het einde van dit jaar een Indian Motorcycle aanschaft.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Keyless start, LED koplampen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion