Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER SIXTY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
indian - scout-bobber-sixty
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Perfecte balans tussen de vermogen en wegligging , voor gemakkelijk op en afstappen en een laag zwaartepunt bied de Scout Sixty Classic een vertrouwd gevoel en optimaal comfort. Dank zij de ergonomische midcontrols ligt het zwaartepunt direct onder je waardoor je vol vertrouwen met deze motor de mooiste ritten kan beleven.
Ervaar dit zelf om eens op een van onze demo's te rijden.

Opties en Accessoires:
4" analoog instrumentenpaneel met snelheidsmeter, controlelampjes en multifunctioneel display, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers, Led verlichting, Lichtmetalen velgen 16'', Mid controls, Vloeistofgekoelde V-twin




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion