Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT BOBBER - 2023

Garantie: Ja
11476 Km
.
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
indian - scout-bobber
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Tankinhoud: 12 liter
Garantie: Garantie
Referentienummer: 10151
Geschikt voor rijbewijs: A
Financiering mogelijk: Ja
Koppel (Nm): 97
Garantie: Ja
Status: Gebruikt

SCOUT BOBBER
De Scout Bobber is de moderne interpretatie van de iconische bobber-stijl. Gestript, compleet in zwart uitgevoerd, met een scherpe styling en ongepolijste power.

94 NAUWELIJKS GETEMDE PAARDENKRACHTEN
De vloeistofgekoelde, 1133 cc grote, 94 PK sterke V-Twin biedt snelle acceleratie en meer dan genoeg power voor elke situatie.

ICONISCH BOBBER-DESIGN
Spiegels op het stuur verfijnen het silhouet zodat de motorfiets ook stilstaand er geweldig uitziet.

LAGE ZIT, ALLE COMFORT
Het zadel in Bobber-stijl plaatst je in een agressieve rijpositie zonder aan comfort in te boeten.

PREMIUM STYLING
Dankzij ongekende aandacht voor details is de gestripte Scout Bobber een niet te negeren verschijning.

Optioneel kunnen wij deze mooie Bobber voorzien van V-Performance uitlaten, Corbin zadel, zijtasjes en floorboards.
Motor
Motortype Liquid Cooled V-Twin
Cilinderinhoud 1133 cc

Maximaal koppel RPM 5600 rpm
Maximum koppel (95/1/EC NM) 97 Nm

Standaarduitrusting
1133 cc Vloeistofgekoelde V-Twin
Volledig Zwarte Uitvoering
Solozadel
Cartridge Voorvork
USB-poort voor Opladen
Elektronische Brandstofinjectie

Electronica
Meters Digitale snelheidsmeter met digitale toerenteller, kilometerteller, dagteller, motortemperatuurmeter en brandstofverklikker




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike-Barn bv
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion