Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2021

Garantie: Nee
7808 Km
Wit
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Flat Track bike

Waanzinnig mooie V Twin met een prachtig vermogen aan boord
Beteugeld door moderne technologie
Het volledig digitale touchscreen is een item van deze tijd, net zoals de led-verlichting, cruise control
en zelfs een USB-poort om de smartphone aan te sluiten op het touchscreen.
Elektronische tractie-, stabiliteits- en antiwheelie controle zijn ook present

Klassiek ogende wildebras
Deze FTR 1200 is een ode aan de flat track historie.
De vorm van de tank, het frame en de kleur zijn authentieke kenmerken van de flat track racer.
Net zoals de lange achterbrug die is opgebouwd met buizen.
Een ander opvallend detail is de zeer schuin geplaatste achterdemper.
Door deze opstelling zijn een lange veerweg en straffe schokdemping te combineren.

Rijden is een feest
De Indian FTR 1200 is super wendbaar en bij hoge snelheden behoorlijk stabiel.
De Brembo remmen voor zijn geweldig. De achterrem is er vooral om bij te remmen.
De zitpositie is semi sportief met het lijf licht naar voren en de knieën in een niet al te extreme hoek.
Zo hou je het uren vol.

De Indian wil bochten, zoveel mogelijk.
Dan is hij in zijn element en de rijder ook.
Want man wat is het dan een feest.
Hij stuurt loepzuiver en laat zich makkelijk van oor op oor leggen.

In nieuwstaat van 1e eigenaar.

Heeft onderhoud gehad staat klaar voor een echte liefhebber !!

Aanvullende Informatie:
Fabrikant : Indian
Bouwjaar: 2021
Cilinderinhoud: 1203 CC 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 7800
Kleur: Wit
Afleverkosten/Kenteken: 250.-
Garantie: Fabrieks




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion