Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF DARK HORSE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK SMOKE
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
indian - chief-dark-horse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 2 jr en 3 jr beperkt

Gratis met een geselecteerde Indian jas

24 maanden Fabrieksgarantie + 3 jaar aanvullend beperkt

luchtgekoelde Thunderstroke 116, koppel 162 Nm 4 inch Ride Command Touchscreen,3 Rij modi, Tour, Sport en Standaard, Bluetooth, Navigatie, Snelheid en Toerental
Full led-verlichting, Sleutelloos starten, USB, Cruise Control en ABS

Ook leverbaar in andere kleuren en modellen!
https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/
Prijs is exclusief aflever-en registratiekosten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion