Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEF BOBBER DARK HORSE - 2023

Garantie: Nee
2265 Km
TITANIUM SMOKE
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
indian - chief-bobber-dark-horse
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Indian Chief Bobber dark horse
Bwj: 01-2023
KM stand: 2265 km
Motor: 1890 cc Thunderstroke
6 versnellingen
Kleur: Titanium smoke
Detachable sissybar
Passenger seat
Saddle bags
Cruiser handlebar
BTW motor
Origineel stuur en zadel zitten erbij
Prijs: 25.950,-
Fabrieksgarantie 01-2025
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Lederen Tassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion