Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De Vitpilen 401 een machine van een volledig nieuwe generatie. Een nieuw stalen trellisframe en een achterbrug van gegoten aluminium, samen met een herziene ergonomie, verbeteren de wendbaarheid voor een betere rijderfeedback en een aangenamere rijervaring. Aangedreven door een lichtere motor die een optimaal koppel produceert bij lage toerentallen, zorgt de Vitpilen 401 voor controleerbaar vermogen op aanvraag. De Vitpilen 401 is uitgerust met meerdere elektronische rijderassistentiesystemen en een instelbare WP-vering, beschikt over Bluetooth-connectiviteit en kan volledig worden aangepast voor optimale prestaties op de weg.
Technische hoogtepunten:
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 89|60 |
Cilinder inhoud | 373.2 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |32| |
Max. koppel | | |
Koppeling | PASC™ antihopping-koppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Vakwerkbuizenframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Upside-Down Ø 43 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper |
Remmen voor | Vaste, radiaal gemonteerde vierzuiggerremklauw met schijf |
Remmen achter | Zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.357 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De VITPILEN 401 is een frisse, ongecompliceerde en nieuwe benadering van het motorrijden. Hij is subtiel, stijlvol en ontdaan van alles wat onnodig is. Het minimalistische en tegelijk progressieve ontwerp opent nieuwe mogelijkheden voor de motorcultuur en maakt urban motorrijden toegankelijker en uitnodigender dan ooit tevoren. Een motor voor vooruitstrevende, ruimdenkende rijders die waarde hechten aan uitzonderlijk design en op zoek zijn naar nieuwe manieren om hun stad te verkennen. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 0118-461485 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken