Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
Altijd 100 occasions op vooraad
Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
Harley Tuning Center en Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
6 dagen per week geopend
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder tweetaktmotor |
Boring x slag | 47 mm x 47 mm |
Cilinder inhoud | 84.9 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | Meervoudige plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Formula |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatframe van chroom-molybdeenstaal |
Vering voor | WP-USD, AER 43, Ø 43 mm |
Vering achter | WP Xplor PDS-schokbreker |
Remmen voor | Formula-schijfremmen 220mm |
Remmen achter | Formula-schijfremmen 210mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.290 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 875 mm |
Drooggewicht | 68 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De geheel nieuwe TC 85-generatie, die de lat in de competitieve 85 cm³-klasse hoger legt, biedt een groot deel van de dezelfde technologie als het succesvolle Husqvarna motocross-aanbod in volwassen maten. Met een geheel nieuw frame en geavanceerde WP-vering, kunnen jonge minirijdertjes vol vertrouwen hun grenzen verleggen, terwijl een nieuwe motor een sterkere en beter controleerbaar vermogensafgifte levert, wat de sterren van morgen prestaties op topniveau en duurzaamheid biedt. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa.
In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten.
De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd.
De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen.
Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken