Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HUSQVARNA  NORDEN 901 - 2022

Garantie: Ja
20100 Km
White
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
husqvarna - norden--901
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Uw exclusief dealer voor Triumph , KTM ,Husqvarna en Honda
    Altijd 100 occasions op vooraad
    Kijk op www.motorcentrumeibergen.nl voor ons aanbod
    Harley Tuning Center en  Power commander specialist kijk op onze site voor meer info
    6 dagen per week geopend 
    Profiteer van onze gunstige financieringen of van de 
    uitgestelde betalings aanbieding
    Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en 
    kwalitatief goede verzekering 
    We maken graag uw offerte 
     

Opties en Accessoires:
Kofferset, Middenstandaard, navigatie steun, Osco Ketting Smeersysteem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum Eibergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ENERGICA
© 2000 - 2025 Motoroccasion