Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Met een competitief evenwicht tussen vermogen en handling is de FE 350 absoluut de meest veelzijdige enduro-machine op de markt. Aangedreven door een nieuwe motor, die in het nieuwe frame is geplaatst om de massa te centraliseren, in combinatie met de nieuwe WP XACT-ophanging, zijn de handling en de algemene prestaties voor dit jaar sterk verbeterd. Compleet met een frisse, op Zweden geïnspireerde look en geassembleerd met hoogwaardige componenten, is de FE 350 in staat om in standaardvorm mee te doen op de hoogste enduro-niveaus.
Ook leverbaar in de Heritage kleurstelling voor €15.049- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 88|57.5 |
Cilinder inhoud | 349,7 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Meervoudige DDS-plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Magura |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting x-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD Xplor 48 met preload-regelaar |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Zwevende Magura-tweezuigerremklauw, remschijf |
Remmen achter | Magura zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 970 |
Drooggewicht | 106,8 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De FE 350 staat bekend om zijn flexibiliteit op alle soorten terrein. Met zijn lichtgewicht chassis en indrukwekkende prestaties gaat de FE 350 op de verhouding tussen vermogen en gewicht de strijd aan met de 450, terwijl hij zo licht en wendbaar aanvoelt als de 250. Voeg daar de WP-vering, traction control en comfortabele ergonomische eigenschappen aan toe, en het is duidelijk dat de FE 350 onder zware omstandigheden onverslaanbaar is. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
| Vlissingen, Zeeland |
| 0118-461485 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken