|
Motor | Eencilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 95|63.4 |
Cilinder inhoud | 449.9 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Meervoudige plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Magura |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ř 48 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Brembo zwevende tweezuigerremklauw met schijf |
Remmen achter | Brembo zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 101.2 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met meerdere technische upgrades voor 2023 om zijn sublieme prestaties op het parcours te behouden, blijft de FC 450 de absolute topmachine in het motorcrossaanbod van Husqvarna Motorcycles. Een nieuwe motor produceert niet alleen een breed scala aan controleerbaar vermogen, maar positioneert de motoras ook op het ideale zwaartepunt, wat de manoeuvreerbaarheid enorm ten goede komt. Het nieuwe chassis, dat is ontwikkeld en vervaardigd met behulp van geavanceerde engineeringtechnieken om de rotatiemassa s te verplaatsen, biedt een beter anti-squat-gedrag en een betere wegligging. Met behoud van de geavanceerde elektronica en hoogwaardige componenten is de FC 450 afgewerkt met een nieuwe, functionelere carrosserie, versierd met witte, gele en grijze grafische details, geinspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk. |