Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FC 450 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - fc-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met meerdere technische upgrades om zijn toonaangevende prestaties op het circuit te behouden, blijft de FC 450 de topmachine in de Husqvarna Motorcycles-motorcross line-up. Een nieuwe motor produceert niet alleen een brede spreiding van het regelbare vermogen, maar positioneert de motorasopstellingen ook in het ideale zwaartepunt, wat de wendbaarheid enorm ten goede komt. Dit wendbare gevoel wordt ondersteund door het nieuwe chassis, dat is ontwikkeld en vervaardigd met behulp van geavanceerde technische technieken om te helpen bij het herpositioneren van de roterende massa's om een ​​verbeterd anti-kraakgedrag te bieden voor een betere handling. Met behoud van de geavanceerde elektronica en hoogwaardige componenten, is de FC 450 afgewerkt met een nieuwe functionele carrosserie versierd met witte, gele en grijze afbeeldingen, geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk.
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion