|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 87|63.5 |
Cilinder inhoud | 755 |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | |67.5|9500 |
Max. koppel | 75|7250 |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, manuele koppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.9 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe, diamant type |
Vering voor | Showa 43 mm SFF-CA USD, 190 mm veerweg |
Vering achter | Afzonderlijke druk, Pro-Link swingarm, 190 mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele remschijf 310 x 4,5 mm met axiaal gemonteerde tweezuigerremklauw |
Remmen achter | enkelvoudige remschijf 256 x 6,0 mm met enkelzuigerremklauw |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 150/70-18 |
Wielbasis | 1535 |
Lengte | 2325 |
Breedte | 838 |
Hoogte | 1450 |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Ross White Metallic,Mat Ballistic Black Metallic, Matt Irridium Grey Metallic |
Beschrijving | Vermogen en koppeling ingesteld op veelzijdigheid
De voornaamste specificaties springen natuurlijk meteen in het oog. 67,5 kW vermogen en 75 Nm koppeling zijn dan ook knappe cijfers. Maar het is de manier waarop die 755 cc parallel twin met acht kleppen het vermogen aflevert dat pas écht opvallend is. Onze vortex luchtinlaattechnologie versterkt en versoepelt de respons in het lage en het middengebied. De cilinders zijn voorzien van een hoogwaardig coating die wrijving vermindert en het vermogen verhoogt bij hoge toeren. Dus, ben je op een zandweg, in de stad of op de open weg, alleen, met twee of volledig volgeladen: dit motorblok staat steevast afgesteld voor de veelzijdige prestaties die je nodig hebt. |