Nieuwsbrief:

HONDA  VTX 1300 - 2006

Garantie: Nee
12972 Mls
Rood
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
honda - vtx-1300
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Honda VTX 1300 

Bouwjaar: 2006 
Miles: 12.972
Garantie: Ja 

Super nette motorfiets ! Zowel Chrome als lak werk zijn in mooie staat. Is voorzien van 2 nieuwe banden en een service beurt. Geheel rijklaar voor het nieuwe seizoen ! 


 

 


( Chopper / intruder / C / Shadow / ACE )
800 750 1100 1400 VS  
 

  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion