Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 SP 1 - 2000

€ 7.999,- € 8.699,-
48118 Km
Rood-zwart-geel
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda VTR 1000 SP 1
Betreft een origineel Nederlands geleverd exemplaar van de 3e eigenaar afkomstig, de laatste
eigenaar had deze motor 15 jaar in bezit.
Uitgerust met ;
* Leovince titanium uitlaatdempers
* Powercommander
* K&N luchtfilter
* Afgesteld op de testbank, motor loopt prachtig en soepeler dan standaard
* Originele uitlaatdempers, duo zitje en duo voetsteunen tevens aanwezig
Nu van € 8.699,- VOOR € 7.999,-
Interesse in deze HRC fiets ? Neem contact op voor een afspraak
Graag tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1920 - In Mandello del Lario richtten op 15 maart 1920 Carlo Guzzi, technische genie en ontwerper, en zijn vriend Giorgio Parodi, de zoon van Emanuele, de -Societa Anonima Moto Guzzi- op. En zo werd een van de beroemdste motorfietsmerken geboren. Carlo Guzzi en Giorgio Parodi waren een paar jaar daarvoor werkzaam bij de luchtmacht en samen met motorfietscoureur Giovanni Ravelli tot de ontdekking gekomen dat ze allen een brandende hartstocht voor de motorfiets hadden. In tegenstelling tot bijna alle andere constructeurs die in die jaren constant streefden naar betere prestaties was men bij Moto Guzzi gefocust op het feit dat elke component van de motorfiets het vooral moest hebben van de functionaliteit en betrouwbaarheid. Dit word al direct zichtbaar in het eerste prototype. Radicaal verschillend van andere motoren in zijn motorconfiguratie en framebouw. Een filosofie die Moto Guzzi door haar meer dan tachtig jarig leven nog steeds nastreeft.
© 2000 - 2024 Motoroccasion