Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 X CROSSRUNNER ABS - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
WIT METALLIC
Vermogen:
78 kW
Teller:
44.039 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
honda - vfr-800-x-crossrunner-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Fabrikant: Honda Motor Europe Limited – Netherlands Rivium Boulevard 222a 2909 LK Capelle aan den IJssel, NL nvt@nvt.nl

Keurige Crossrunner met complete historie voor een scherpe prijs!

= Bedrijfsinformatie =

Over het algemeen ben ik aan de Donkervoortlaan aanwezig maar omdat ik ook regelmatig op pad ben om auto's en of motoren op te halen werk ik op afspraak.
Om teleurstellingen te voorkomen en u voor een dichte deur staat verzoek ik u vriendelijk even te bellen om een afspraak te maken.
Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
(INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

Bezoekadres:
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
3261 NE OUD-BEIJERLAND
0186-510001
  • We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.

    Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
    Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

    Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

    Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

    U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
    Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

    De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

    Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
    U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
    (INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

    Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

    Bezoekadres:
    MG Automotive
    Donkervoortlaan 22
    3261 NH OUD-BEIJERLAND
    0186-510001


Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MG Automotive
Donkervoortlaan 22
Oud-Beijerland
Plan de route
0186-510001
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion