Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 800 - 2014

3662 Km
Rood
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
honda - vfr-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke kans ! In nieuwstaat verkerende VFR 800 F met maar 3.662 km ! Deze originele Nederlandse motorfiets is afkomstig van de 1e eigenaar en is compleet met onderhoudsfacturen, tellerrapport en reservesleutel. Deze Honda is dit voorjaar nog voorzien van een nieuwe accu en de Bridgestone T32 banden zijn nog zo goed als nieuw. Op de foto is de VFR800F voorzien van de monoseat cover, maar ook de duoseat en bij behorende handgrepen zijn aanwezig.

Deze VFR800 F is voorzien van de volgende opties/accesoires:

- Handvatververwarming (de bediening is ingebouwd in het handvat).
- TomTom navigatiesysteem is er los bij.
- Optimate druppellader aansluiting.
- Monoseat cover.
- Duoseat + bijbehorende handgrepen zijn er los bij.
- Tankpad.
- Middenbok.
- ABS remsysteem.
- Traction Conrol.
- Led verlichting.
- Gear indicator.


Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs.
 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion